مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:112023-10-15اقتصادي

مصوباتی که هرگز برای روغن نرگس اجرا نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، در سال 1333 بود که درب یکی دیگر از بزرگترین واحدهای تولیدی کشور در شهر شیراز باز شد.

کارخانه روغن نباتی شیراز در چهار دهه اول عمرش در اوج بود و با یک هزار و 200 کارگر مستقیم روزانه تا 450 تن روغن را نیز تولید می کرد.

  خصوصی سازی آفت روغن نرگس روغن نرگس در آستانه سن چهل سالگی یعنی در سال 1372 متحمل بزرگترین ظلم و خطا از جانب مسوولین وقت شد و مشکلات کارخانه با اجرای روند نادرست خصوصی سازی آنجا بیش از پیش شد.

  به شکلی که 14 درصد سهام این واحد تولیدی برای دو تا سه هزار کارگر بازنشسته بوده و همچنین 25/7 درصد هم متعلق به صندوق ذخایر فرهنگیان بازنشسته است.

  60/3 درصد دیگر آن نیز با حواشی بسیار و به شکلی غیر اصولی به شخصی به نام (سید مهدی میر سلیمی) واگذار شد و همان نقطه آغاز زمین خوردن کارخانه طی این سالها بود.

  کاهش حدود 90 درصدی کارگران و 200 درصدی تولید به شکلی که در سال های پایانی ریاست وی کارشناسان حوزه های مختلف بر این باور بودند که طی این سال ها برای حفظ و رونق تولید مدیران کارخانه هر سازی زده اند مسئولان اجابت کردند اما کوچکترین گام برای رفع مشکلات از سوی مدیران کارخانه روغن نباتی برداشته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصوباتی که هرگز برای روغن نرگس اجرا نشد

مصوباتی که هرگز برای روغن نرگس اجرا نشد