مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 09:202023-10-22اقتصادي

افتتاح خط آهن همدان-سنندج به تعویق می افتد؟


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 25 مهرماه امسال مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام این که در دولت سیزدهم جلو افتتاح های زودهنگام پروژه ها گرفته شده است، - درحالی مدیرعامل راه آهن اعلام کرده دولت جلو افتتاح زودهنگام پروژه ها را گرفته که به نظر می رسد یکی از این طرح ها خط آهن همدان-سنندح باشد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، 25 مهرماه امسال مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران با اعلام این که در دولت سیزدهم جلو افتتاح های زودهنگام پروژه ها گرفته شده است، گفته بود: تا پیش از سال 1380 که شرکت ساخت و توسعه زیربنا های حمل و نقل کشور نبود، تمام فعالیت های عمرانی بخش ریلی با شرکت راه آهن بوده و بعد از اینکه این شرکت تاسیس شد، در طول این 20 سال اختلالات در حوزه ساخت پیش آمد و تقسیم کار ها به درستی انجام نمی شود.

صالحی افزود: شرکت ساخت، خط آهن را احداث می کند و بدون اینکه درباره مبدا و مقصد به طور مشخص از نظر راه آهن مطلع شود مناقصه احداث خط را برگزار می کند.

وی تصریح کرد: راه آهن معتقد است برای بهره برداری خطوط جدید، شرکت ساخت باید استاندارد ها را قویتر رعایت کند و این بهره بردار است که به مردم خدمات رسانی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح خط آهن همدان-سنندج به تعویق می افتد؟

افتتاح خط آهن همدان-سنندج به تعویق می افتد؟