مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-26اقتصادي

نسل Z، مخاطبان تازه برند فرخنده


که سال 1340 تاسیس شده، در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی کیک و شیرینی از محصولات تازه خود رونمایی کرد.

مدیر مارکتینگ و مدیرفروش گروه موادغذایی فرخنده، به بهانه حضور فعال این شرکت در نمایشگاه کیک و شیرینی، درباره رویکرد تازه فرخنده و مخاطبان هدف این مجموعه توضیحاتی ارائه کرده اند.

رویکرد بیسکویت فرخنده در خصوص نسل Zچیست؟ عسگری مدیر مارکتینگ گروه موادغذایی فرخنده در پاسخ به این سوال گفت: پارسال یک تحقیقات بازار درباره برند فرخنده داشتیم.

به همین دلیل سعی کردیم برند های جدیدی را برای این نسل های z,y داشته باشیم.

آرتامیس ابراهیمیان، مدیر فروش بیسکویت های فرخنده نیز درباره رویکرد این شرکت نسبت به نسل های جدید و جوان تر گفت: محصولات تازه برند ما می توانند نسل Z را درگیر کنند.

تاکنون محصولاتی که فرخنده داشت، هم راستا با قدمت این برند بود.

سن مشتریان آن نیز همگام با برند افزایش یافته بود.

محصولات تازه فرخنده، اما قرار است نسل های جدید را نیز هدف قرار دهد و به نوعی ما قرار است به مشتریانمان بگوییم، هوای بچه های شما را نیز داریم و همراه آن ها هم هستیم.

شعار ما شادی می پزیم از کجا شروع شد و چه هدفی را دنبال می کند؟ مدیر مارکتینگ برند فرخنده درباره علت انتخاب هشتگ ما شادی می پزیم که شعار تبلیغاتی تازه این برند است گفت: تحقیقات باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسل Z، مخاطبان تازه برند فرخنده

نسل Z، مخاطبان تازه برند فرخنده