مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 11:552023-10-04دانش

بررسی وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی


وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی در جلسه 388 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی شورای عالی انقلاب فرهنگی، جلسه 388 شورای اسلامی شدن دانشگاه ها و مراکز آموزشی به ریاست وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص طرح آمایش آموزش عالی در دانشگاه ها و با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در این جلسه به ارائه گزارش از وضعیت آمایش آموزش عالی در شورای عالی انقلاب فرهنگی پرداخت و بر یکپارچگی تصمیم ها در مجموعه آموزش عالی کشور تأکید کرد.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با تشکر از دغدغه و پیگیری های دلسوزانه دکتر زلفی گل  اضافه کرد: پیشنهاد می کنم وزیر علوم گزارشی از فعالیت های 2 ساله خود را در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه دهد.

تدوین شیوه نامه ماموریت گرایی دانشگاه ها قاسم عموعابدینی معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در جلسه اسلامی شدن دانشگاه ها نیز اظهار داشت: توجه ویژه به بحث آمایش آموزش عالی بسیار مهم است و تصمیمات در این زمینه باعث ارتقای تمام زیرشاخه های نظام آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی

بررسی وضعیت اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی