مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-18بين الملل

زیدآبادی: جز جنگ راهی باقی مانده است؟


آمریکا و متحدان اروپایی اش با لحنی بی سابقه به جمهوری اسلامی و حزب الله لبنان هشدار داده اند که خود را از جنگ در نوار غزه دور نگه دارند، اما حسین امیرعبداللهیان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، احمدزیدآبادی در هم میهن نوشت: جو بایدن، رییس جمهور آمریکا قرار است امروز در خاورمیانه با سران برخی کشور های منطقه درباره جنگ در نوارغزه دیدار و گفتگو کند.

برنامه بایدن دیدار با رهبران سیاسی و نظامی اسراییل و سپس عزیمت به امان برای حضور در نشست سران اردن و مصر و دولت خودگردان فلسطین است.

بایدن اهداف مشخصی را به طور قاطع در برابر جنگ اسراییل و حماس در نوار غزه معین کرده و تیم قدرتمند دیپلماتیک او به طور بی وقفه در جهت تحقق این اهداف تلاش می کند.

اهداف مورد نظر بایدن، اعلام همبستگی کامل با اسراییل و حمایت بی چون وچرا از امنیت آن، ضرورت نابودی ساختار حماس، پیشگیری از فراگیرشدن جنگ، مخالفت با اشغال مجدد نوارغزه توسط ارتش اسراییل و یافتن راهی برای کاهش آلام و مصائب غیرنظامیان فلسطینی در جریان جنگ است.

رییس جمهور آمریکا تاکنون بدون هیچ گونه ابهامی، اهداف پنج گانه فوق را مورد تأکید قرار داده و قدرت نظامی و دیپلماتیک ایالات متحده را در جهت آن بسیج کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیدآبادی: جز جنگ راهی باقی مانده است؟

زیدآبادی: جز جنگ راهی باقی مانده است؟