مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 18:302023-10-09فرهنگي

اظهارات عسگرپور درباره برنامه هفتم توسعه


نشست بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه فرهنگی اقتصادی که در مجلس به شکل فشرده در حال تصویب است، یکشنبه شب 16 مهرماه در سالن حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی با حضور محمدمهدی عسگرپور، - نشست بررسی لایحه برنامه هفتم توسعه فرهنگی اقتصادی که در مجلس به شکل فشرده در حال تصویب است، یکشنبه شب 16 مهرماه در سالن حافظ خانه اندیشمندان علوم انسانی با حضور محمدمهدی عسگرپور، دبیر انجمن صنفی شرکت های نمایش ویدیویی برخط، مدیرعامل خانه هنرمندان و رییس هیئت مدیره خانه سینما و مهدی کوهیان تهیه کننده،حقوق دان و به دبیری وحید آگاه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق گزارش رسیده، در این جلسه درباره بخشی از این لایحه صحبت شد که به دورنمای پنج ساله فرهنگ، هنر و رسانه کشور می پردازد.

آگاه در ابتدای نشست با این توضیح که پیش از این در دولت قبلی تلاش شده بود جایگزینی برای برنامه های توسعه گذاشته شود، یادآور شد که همچنان تنظیم این برنامه ها ادامه دارد.

او با اشاره به اینکه تمرکز روی مواد 75 تا 78 برنامه توسعه هفتم است، گفت: در مورد برنامه های توسعه باید به این نکته توجه داشت که با وجود آنکه افق را به ما نشان می دهد اما اصلاح آن سخت تر از قوانین عادی است.

برنامه کنونی هم در زمینه ساختاری اصلاحاتی انجام داده، هم در زمینه جرم و مجازات و تخلف و هم در مورد حریم خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات عسگرپور درباره برنامه هفتم توسعه

اظهارات عسگرپور درباره برنامه هفتم توسعه