مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 23:052023-10-14سياسي

انتخاب معتمدین هیئت اجرایی انتخابات در فیروزه


جلسه انتخاب معتمدین هیئت اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در فیروزه با حضور 30 نفر معتمد و رییس هیئت نظارت به ریاست فرماندار برگزار شد.

- مهدی باغیشنی در گفت و گو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: یکی از خصوصیات انتخابات در کشور ایران آزادی مردم برای شرکت در انتخابات است از این رو مشارکت حداکثری مردم از این حیث دارای اهمیت است فرماندار فیروزه افزود: در کشور ما مردم در انتخاب سرنوشت خودشان سهیم بوده و احساس مسئولیت دارند در حالیکه در سایر کشورها اینگونه نیست و عدم شرکت در انتخابات مشمول جریمه های مختلف می شوند.

وی با اشاره به اینکه انتخابات کاملا رقابتی و به دور از هرگونه تشریفات در فضایی امن و آرام و سالم برگزار خواهد شد، تصریح کرد: سلامت و امانتداری از رای مردم وظیفه ماست که عوامل اجرایی افراد سالمی باشند و نهایت دقت در رای گیری اعمال شود.

  باغیشنی خاطرنشان کرد: از بین 30 نفر معتمد، 14 نفر برای عضویت در هیئت اجرایی اعلام آمادگی کردند که نهایتاً  علی مطهری نیا، ایوب سلیمانی، اسداله قدمیاری، علی ابوالفضلی، علی حاجیبگلو، علی عربخانی، براتعلی رسایی(رسیده ای) و محمود خاکسار به عنوان معتمدین هیئت اجرایی انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب معتمدین هیئت اجرایی انتخابات در فیروزه

انتخاب معتمدین هیئت اجرایی انتخابات در فیروزه