مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 09:562023-09-25سياسي

فعال دانشجویی: فشار سازمان ملل علیه قوانین جمهوری اسلامی مصداق عینی دشمنی است


دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا در پی درخواست سازمان ملل برای لغو قانون حجاب در جمهوری اسلامی گفت: فشار مجامع جهانی به ایران برای لغو قانون حجاب، - نرگس خطیب دماوندی دبیر سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه الزهرا (س) در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس در پی درخواست سازمان ملل برای لغو قانون حجاب در جمهوری اسلامی، گفت: هدف براندازی نظام است، حجاب بهانه است.

سال گذشته ما شاهد بودیم که نه تنها در  دانشگاه ها بلکه کل جامعه درگیر اغتشاشات با محوریت زن زندگی آزادی بود و رکن اصلی و اساسی و پایه شروع اغتشاشات محوریت حجاب بود.

وی افزود: ناظر به فضای دانشگاه باید دقت داشت که برخی تشکل های زیر زمینی و غیر رسمی فعالیت هایی در همین موضوع داشته و مهم آنکه همین تشکل های زیرزمینی بیانیه هایی منتشر کرده اند که در ظاهر موضوع این بیانیه ها حجاب اجباری بود.

این فعال دانشجویی تاکید کرد: اما در حقیقت موضوع اصلی این بیاینه ها حجاب و حدود شرعی و اسلامی نبود،  مسئله اصلی این افراد براندازی جمهوری اسلامی بوده، و می توان با قطعیت گفت حتی اگر جمهوری اسلامی قانون حجاب را برمی داشت، بازهم راضی نشده و طلب بیشتری از نظام داشتند، بحث حجاب بهانه است و قصد و هدف اصلی شان براندازی جمهوری اسلامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعال دانشجویی: فشار سازمان ملل علیه قوانین جمهوری اسلامی مصداق عینی دشمنی است

فعال دانشجویی: فشار سازمان ملل علیه قوانین جمهوری اسلامی مصداق عینی دشمنی است