مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-13ورزشي

آغاز رقابت های قهرمانی کشتی آزاد جوانان مازندران در آمل


مسابقات قهرمانی کشتی آزاد رده سنی جوانان مازندران امروز با حضور 370 کشتی گیر به مدت دو روز در سالن ورزشی پیامبر اعظم مازندران آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، رقابت های قهرمانی کشتی آزاد رده سنی جوانان مازندران از امروز کار خود را در این شهرستان آغاز کرد.

این دوره از مسابقات به یاد دلاورمردی و پهلوانی رضا پهلوان زاده کشتی گیر پیشکسوت دارنده عناوین مختلف بین المللی و جهانی برگزار شد.

نفرات برتر اوزان 10گانه این رویداد مهم که به مدت دو روز بر روی سه تخته تشک برپا می شود در قالب تیم منتخب کشتی آزاد جوانان مازندران در رویداد قهرمانی کشور به میدان می روند.

رییس هیأت کشتی آمل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی کشتی آزاد رده سنی جوانان مازندران 370 کشتی گیر از 30 بخش و مناطق شهری و روستایی استان در سالن پیامبر اعظم(ص) با یکدیگر رقابت می کنند.

بابک بهمنی افزود: تکلیف پنج وزن نخست این مسابقات در روز اول مشخص شده است و رقابت پنج وزن دوم در دومین روز مسابقات ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات کشتی گیران ملی پوش و عنوان دار همانند جهان پهلوان قاسم رضایی و امیرحسین زارع دارنده دو مدال طلای مسابقات جهانی صربستان و رقابت های آسیایی هانگژو، محمدهادی ساروی دارنده مدال طلای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز رقابت های قهرمانی کشتی آزاد جوانان مازندران در آمل

آغاز رقابت های قهرمانی کشتی آزاد جوانان مازندران در آمل