مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-21سياسي

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه معارفه شد


« پوریا جلالی» طی مراسمی به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه معارفه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیین تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه امروز با حضور مهدی رمضانی چابک مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد، علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه مدیران مسؤولان رسانه ها و دیگر مسؤولان استانی برگزار شد.

در این مراسم از زحمات علی صفدری مدیر کل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قدردانی و پوریا جلالی به عنوان سرپرست جدید این اداره کل منصوب شد.

علی صفدری، مدیرکل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه در این مراسم، با اشاره به پیگیری بحث آموزش در حوزه هنر به صورت عدالت محور در کل استان، اظهار کرد: یکی از مواردی که اداره ارشاد به دنبال آن هست در دولت سیزدهم بر آن تاکید دارد، بحث آموزش است که از این حیث استان دارای رتبه و وضعیت مطلوب دارد.

وی از بکارگیری نیروهای جوان و کارآمد در مجموعه برای پیشبرد اهداف مجموعه فرهنگ نیز سخن گفت و افزود: استفاده از ظرفیت جوانان انقلابی وجبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در حکم های اعلام شده مورد تأکید است که در این خصوص تلاش شده که هر کاری انجام می گیرد با مشورت پیشکسوتان و صاحب نظران باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه معارفه شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه معارفه شد