مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 20:252023-10-03پزشكي

راه اندازی صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج در نطنز


فرماندار نطنز از بیمه شدن رایگان کلیه افراد متقاضی عضویت در بیمه سلامت و راه اندازی صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج در نطنز خبر داد.

- محمد عباس ظریفی فرماندار شهرستان نطنز در گفت وگو با خبرنگار فارس نطنز اظهار کرد: امروز بهره مندی افراد جامعه از بیمه همگانی در دولت به صورت ویژه پیگیری می شود و وز ارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی دولت مردمی به منظور گسترش چتر بیمه همگانی در یکسال گذشته اقدام به بیمه نمودن 5دهک اول جامعه به صورت رایگان نموده است.

وی با بیان اینکه در پرداخت حق بیمه دهک های 6 تا 10 نیز کاهش چشمگیری داشته ایم، افزود: در شهرستان نطنز و کلیه شهرهای زیر 20هزار نفر جمعیت  کلیه افراد از بیمه رایگان بهره برده اند .

ظریفی گفت: به همت متولیان سلامت طی یکسال گذشته در شهرستان نطنز 21هزار نفر از خدمات بیمه برخوردار شدند  که از این تعداد 5 هزار نفر کارمند دولت، یک هزار از خانواده جانبازان، شهدا و ایثارگران و بقیه سایر افراد و روستاییان هستند.

فرماندار نطنز از تحت پوشش قرار گرفتن 21 بیمار خاص (هموفیلی،تالاسمی،ام اس،کلیوی،دیالیزی) در شهرستان نطنز به صورت رایگان خبر داد و گفت:  70 مدد جوی بهزیستی در صندوق سایر اقشار در بیمه سلامت تحت پوشش قرار گرفتند و ارائه خدمات به بیماران صعب العلاج و پرداخت کمک مبلغ حدود 420 میلیون تومان به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج در نطنز

راه اندازی صندوق بیماری های خاص و صعب العلاج در نطنز