مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-18سياسي

پرونده ثبت جهانی ایذه و پرسشی دیگر


چند سالی است که ثبت جهانی ایذه نقل محافل مسؤولان و دوستداران میراث فرهنگی خوزستان شده و خبرهای متعددی با موضوع تلاش و پیگیری این مهم در ایسنا و دیگر رسانه های خبری منتشر شده است.

- ایسنا/خوزستان چند سالی است که ثبت جهانی ایذه نقل محافل مسؤولان و دوستداران میراث فرهنگی خوزستان شده و خبرهای متعددی با موضوع تلاش و پیگیری این مهم در ایسنا و دیگر رسانه های خبری منتشر شده است.

در ایسنا خبرهایی نظیر و.

حاکی از پیگیری های ایسنا پیرامون این مساله است و اکنون به نظر می رسد همین پرسش ها موجب شده تا این موضوع اهمیت خاصی پیدا کند تا جایی که اداره کل میراث فرهنگی خوزستان در خبری تازه با این تیتر سؤالی که مقدمات پرونده ثبت جهانی محوطه روباز ایذه به کجا رسید؟ نشان دهد که رسانه های خبری، به ویژه ایسنا را که به شکل خاص و تخصصی از ابتدای کار خود در حوزه میراث فرهنگی و زیرمجموعه های آن اطلاع رسانی می کند و جای خالی درخور توجهی را پر کرده است، می کاود و موافق به نقش زیربنایی مطبوعات و خبرگزاری ها است.

غلام رضا سلمان پوردزفولی معاون میراث فرهنگی خوزستان با اشاره به تدوین پرونده اولیه ثبت جهانی ایذه، گفت: این پهنه در حال حاضر در فهرست موقت میراث جهانی یونسکو قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده ثبت جهانی ایذه و پرسشی دیگر

پرونده ثبت جهانی ایذه و پرسشی دیگر