مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-20سياسي

بمباران بیمارستان غزه لکه ننگی برای رژیم صهیونیستی است


دنیا بداند بمباران بیمارستان غزه لکه ننگی است بر پیشانی رژیم صهیونیستی و استکبار که تا ابد می ماند، همچنان که سایر جنایات آنها در تاریخ مانده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز در خطبه های نماز جمعه نطنز با محکومیت جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی اظهار کرد: جنایت بزرگ حمله به بیمارستان المعمدانی غزه، بزرگ ترین جنایت قرن است و حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی احساسات و عواطف هر انسانی را جریحه دار کرد و کشتار و نسل کشی حدود 1500 نفر بی گناه جز از دست این رژیم برنمی آید و این رژیم در این کشتارها مسبوق به سابقه است.

وی افزود: نتانیاهو و دولت وی در این کشتار نقش مستقیم دارند، پس از شکست مفتضحانه ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات بی نظیر طوفان الاقصی و ناکامی در حمله زمینی و کوچ اجباری مردم غزه، این جنایت ها علیه کودکان و زنان جز انتقام شکست در میدان نیست.

یعقوبی اضافه کرد: آمریکا و کشورهای اروپایی مانند آلمان، فرانسه، انگلیس با حمایت دیپلماتیک و تجهیز تسلیحاتی رژیم صهیونیستی در این تراژدی نقش دارند، حمله به بیمارستان المعمدانی هنگام ترک صدراعظم آلمان از تل آویو و پیش از ورود بایدن جز با چراغ سبز این کشورها صورت نمی گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بمباران بیمارستان غزه لکه ننگی برای رژیم صهیونیستی است

بمباران بیمارستان غزه لکه ننگی برای رژیم صهیونیستی است