مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 18:002023-10-10بين الملل

مادورو: چرا غرب به قاچاق سلاح از اوکراین رسیدگی نمی کند؟


رییس جمهوری ونزوئلا از ناتوانی کی یف در رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهایی مبنی بر فروش تسلیحات اهدایی غرب در بازارهای سیاه انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نیکولاس مادورو، رییس جمهوری ونزوئلا در برنامه ای در تلویزیون این کشور گفت: دولت های آمریکا و کشورهای اروپایی که میلیاردها دلار و یورو خرج سلاح و تجهیزات نظامی اوکراین کرده اند، حالا چشمانشان را بر گزارش فروش سلاح های ارسالی به اوکراین در بازار سیاه بسته اند.

مادورو ادامه داد: یک فساد گسترده در اوکراین به جریان افتاده و از زمانی که ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهوری این کشور روی کار آمد، انواع سلاح هایی که این کشور در اختیار داشت سر از بازارهای سیاه درآورده اند.

پیش تر سفیر روسیه در لیبی ضمن هشدار درباره گسترش سلاح های اهدایی به اوکراین در قاره آفریقا، تاکید کرد که این مساله به یک فوریت تبدیل شده و احتمال دارد این سلاح ها به دست گروه های افراطی و تروریستی بیفتد.

همچنین در اواسط تابستان یک فرمانده عالی رتبه ارتش رژیم صهیونیستی اظهار کرد که اسراییل نسبت به اینکه تسلیحات تامین شده توسط آمریکا و دیگر کشورهای غربی برای اوکراین به دست دشمنان تل آویو در خاورمیانه برسد، نگران است.

او گفت که قاچاق سلاح از اوکراین عمدتاً با هدف کسب سود انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادورو: چرا غرب به قاچاق سلاح از اوکراین رسیدگی نمی کند؟

مادورو: چرا غرب به قاچاق سلاح از اوکراین رسیدگی نمی کند؟