مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 07:002023-10-14اقتصادي

رشد 21 درصدی آمار فرزندخواندگی در استان قزوین


مدیرکل بهزیستی استان قزوین از رشد 21 درصدی آمار فرزندخواندگی در این استان خبر داد و گفت: تا 6 ماهه نخست سال جاری بالغ بر 200 متقاضی فرزندپذیری در استان قزوین، - علی دهباشی پور در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به آمار فرزندخواندگی در سال 1402 در استان قزوین اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون جمعاً 17 فرزند به فرزندخواندگی و امین موقت واگذار شده که از این تعداد 8 پسر و 9 دختر بوده و تعداد 14 نفر از آنان زیر 7 سال و 3 نفر نیز بالای 7 سال هستند.

وی افزود:از تعداد 17 فرزند واگذار شده به فرزندخواندگی و امین موقت، 16 فرزند به زوجین فرزندپذیر و یک فرزند به خانم مجرد بوده است.

200 خانواده قزوینی در نوبت فرزندخواندگی هستند مدیرکل بهزیستی استان قزوین تصریح کرد:تا 6 ماهه نخست سال جاری بالغ بر 200 متقاضی فرزندپذیری، پشت نوبت دریافت فرزند بوده و اطلاعات آنان در سامانه فرزندخواندگی موجود است.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به بررسی سامانه فرزندخواندگی و مراجعه متقاضیان به اداره کل بهزیستی استان قزوین، اکثریت قریب به اتفاق زوجین متقاضی پذیرش فرزند سنین زیر 7 سال هستند.

دهباشی پور خاطرنشان کرد:از آنجا که تشکیل پرونده فرزندخواندگی زوجین فرزندپذیر منوط بر پذیرش و وجود فرزندان قابل واگذاری به فرزندخواندگی و امین موقت است، لذا با توجه به رعایت حق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 21 درصدی آمار فرزندخواندگی در استان قزوین

رشد 21 درصدی آمار فرزندخواندگی در استان قزوین