مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 12:052023-09-30اقتصادي

وزیر کار: بدهی دولت به تامین اجتماعی در قالب سهام شرکت ها پرداخت می شود


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: به دنبال تصویب در کارگروه های تخصصی، به زودی 70 هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی در قالب سهام شرکت ها پرداخت می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سید صولت مرتضوی امروز در حاشیه اولین همایش ملی ایمنی و بهداشت شغلی در سالن تلاش وزارت تعاون، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر پرداخت بدهی دولت به سازمان تامین اجتماعی، اظهار داشت: سال قبل معدل پرداخت بدهی دولت به صندوق های بازنشستگی 200 هزار میلیارد تومان بود و وجوه بسیار خوبی برای کمک به صندوق های بازنشستگی به ویژه صندوق بازنشستگی کشوری در قانون بودجه 1402 پیش بینی شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین گفت: دولت در لایحه بودجه 1402 در سال گذشته پیش بینی کرده بود که برای رفع بخشی از دیون دولت به سازمان تامین اجتماعی 70 هزار میلیارد تومان در سال جاری بپردازد که در حال حاضر کارهای کارشناسی آن و مصوبات اولیه در کارگروه های تخصصی گذرانده شده و امیدواریم هرچه سریع تر در صحن دولت هم به تصویب برسد و نهایی شود.

مرتضوی گفت: قرار است 70 هزار میلیارد تومان سهام شرکت های خوب و سودده در اختیار سازمان تامین اجتماعی در قبال بدهی دولت به این سازمان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کار: بدهی دولت به تامین اجتماعی در قالب سهام شرکت ها پرداخت می شود

وزیر کار: بدهی دولت به تامین اجتماعی در قالب سهام شرکت ها پرداخت می شود