مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 11:102023-09-25سياسي

فرهنگ ایثارگری بین جوانان ترویج داده شود


فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 کردستان، بر افزایش سرانه مطالعه در جامه و نقش مهم آن در کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: فرهنگ ایثارگری و رشادت باید بین جوانان و جامعه تقویت شود.

- ایسنا/کردستان فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 کردستان، بر افزایش سرانه مطالعه در جامه و نقش مهم آن در کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کرد و گفت: فرهنگ ایثارگری و رشادت باید بین جوانان و جامعه تقویت شود.

امیر حمیدرضا رحمت پور، امروز دوشنبه در دیدار سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان از لشکر 28 کردستان که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، با اشاره به نقش مهم ارتش در ایجاد امنیت برای کشور، اظهار کرد: لشکر 28 پیاده کردستان بیش از سه هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و 12 هزار و 700 نفر نیز در این راه به درجه رفیع جانبازی نائل آمده اند.

وی افزود: مردم کردستان به نقش مهم لشکر 28 در دفاع از مرزهای این خطه واقف هستند و این نهاد همواره از سوی مردم منطقه مورد احترام است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 28 کردستان با اشاره به نقش مهم کتابخانه های عمومی در ترویج مطالعه و کتابخوانی، بیان کرد: تمام مشکلات جامعه بشری ناشی از بی توجهی به کتاب و مطالعه است.

امیر رحمت پور با تاکید بر اینکه نقش اثرگذار کتابخانه ها بر هیچ کس پوشیده نیست، افزود: تقویت فرهنگ کتاب و کتاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ ایثارگری بین جوانان ترویج داده شود

فرهنگ ایثارگری بین جوانان ترویج داده شود