مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:102023-09-28سياسي

قوانین جوانی جمعیت برای مردم تبیین شود


نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون جامع حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس یازدهم تصویب شده اما مردم به طور کامل از آن واقف نیستند که باید این قوانین برای مردم تبیین شود.

- ایسنا/همدان نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون جامع "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" در مجلس یازدهم تصویب شده اما مردم به طور کامل از آن واقف نیستند که باید این قوانین برای مردم تبیین شود.

فتح الله توسلی در دومین مجمع سلامت شهرستان بهار، اظهار کرد: در قانون جامع تصویب شده حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس یازدهم حوزه های مسکن، واگذاری زمین، تسهیلات فرزندآوری، مسائل پزشکی، ناباروری و تسهیل ازدواج جوانان از موضوعاتی است که در این قانون دیده شده و آمده است.

وی با اشاره به اینکه جوانی جمعیت از سال های گذشته جزو دغدغه های مهم مقام معظم رهبری بوده است، گفت: پیری جمعیت عواقب سوء برای کشور دارد و اگر روال پیری جمعیت به این صورت باشد در آینده نزدیک ممکن است تبدیل به تهدید در حوزه های مختلف شود.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اجرای این قانون فرصت طلایی در افزایش نرخ باروری موثر بوده و می تواند در رفع مشکل بانوان شاغل، خانواده های بدون مسکن و ایجاد انگیزه و روحی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قوانین جوانی جمعیت برای مردم تبیین شود

قوانین جوانی جمعیت برای مردم تبیین شود