مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-04اقتصادي

کارخانه نوآوری پیشرو در صنعت خودرو های برقی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر و دیدار با مدیران استارتاپ ها و شتابدهنده های مستقر، - معاون وزیر صمت، فعالیت های کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر را پیشرو در حوزه خودرو های برقی کشور دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت در حاشیه بازدید از کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر و دیدار با مدیران استارتاپ ها و شتابدهنده های مستقر، به توانمندی های شتابدهنده آمپر درایو اشاره کرد و گفت: کارخانه نوآوری آمپر به عنوان اولین بازیگر کارخانه ملی نوآوری خودرو های برقی کشور در این صنعت حضوری برجسته خواهد داشت.

در سطح کشور فناوری های مرتبط با خودرو های خودران و هوشمند به طور نسبی وجود دارد و ما با کمک آمپر می توانیم در این حوزه موفقیت های خوبی را داشته باشیم.

وی تصریح کرد: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق آمپر با برخورداری از مدیریت توانمند و بهره مندی از نیرو ها و تیم های خلاق و متخصصی که در بدنه خود دارد می تواند با سرعت و شتاب بیشتری با مجموعه صنعت کشور همکاری و فعالیت های مشترکی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه نوآوری پیشرو در صنعت خودرو های برقی

کارخانه نوآوری پیشرو در صنعت خودرو های برقی