مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-14بين الملل

رزمایش گسترده ژاپن-آمریکا آغاز شد


ارتش دو کشور ایالات متحده و ژاپن امروز (شنبه) رزمایش های گسترده ای را در کیوشو آغاز کردند که تا پایان ماه جاری میلادی ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نیروهای خودپدافند ژاپن و ارتش ایالات متحده آمریکا امروز (شنبه)، رزمایش گسترده مشترکی را بر پایه سناریوی دفاع از جزایر دور ژاپن ژاپن آغاز کردند.

خبرگزاری ان اچ کی گزارش کرد، رزمایش مشترک آمریکا و ژاپن در منطقه کیوشو، استان جنوبی اوکیناوا و استان شمالی هوکایدو در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش، حدود 6 هزار و 400 نفر از نیروهای خودپدافند زمینی ژاپن و سپاه تفنگداران دریایی آمریکا در این رزمایش حضور دارند و قرار است تا پایان ماه جاری میلادی ادامه داشته باشد.

بر اساس این گزارش، در مراسم افتتاحیه ای که در شهر کوماموتو ، ژنرال یامانی توشیکازو از نیروی خود پدافند زمینی ژاپن تصریح کرد که رزمایش فوق مستقیماً به امنیت در ژاپن و منطقه هند و اقیانوسیه منجر خواهد شد.

ادم چالکلی از سپاه تفنگداران دریایی آمریکا نیز بر اهمیت تقویت پیوندهای میان ارتش آمریکا و نیروی خودپدافند ژاپن تأکید کرده است.

ارتش آمریکا در جریان رزمایش، برای اولین بار در جزیره ایشیگاکی در اوکیناوا در نزدیکی تایوان مستقر خواهد شد و به همراه نیروهای خودپدافند ژاپن تمرین رویه هایی را برای واکنش د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش گسترده ژاپن-آمریکا آغاز شد

رزمایش گسترده ژاپن-آمریکا آغاز شد