مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-09سياسي

ایجاد امنیت در جامعه از وظایف خطیر نیروی انتظامی است


رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: امنیت حاکم در جامعه یکی از این نعمت هایی است که جزء وظایف خطیر نیروی انتظامی بوده و بسیار ارزشمند است.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری استان زنجان اظهار کرد: امنیت حاکم در جامعه یکی از این نعمت هایی است که جزء وظایف خطیر نیروی انتظامی بوده و بسیار ارزشمند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق صبح امروز (17 مهرماه) در دیدار با فرمانده انتظامی استان زنجان، ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی و تقدیر از سعی و تلاش های شبانه روزی پرسنل خدوم فراجا با اشاره به حدیثی از پیامبر اکرم (ص) که فرمودند: نِعمتانِ مَجهولَتان الصّحه وَ الاَمان، گفت: امنیت حاکم در جامعه یکی از این نعمت هایی است که جزء وظایف خطیر نیروی انتظامی بوده و بسیار ارزشمند است.

وی حضور قدرتمند نیروی انتظامی در صحنه را در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه امری مهم بیان کرد و گفت: امروز امنیت حاکم در جامعه مرهون هدایت های داهیانه مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا است.

رییس کل دادگستری استان زنجان با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مسئولیت نیروی انتظامی را پاسداری از ارزش های انقلاب اسلامی، اقتدار در برابر قانون شکنان و رأفت و مهربانی با مردم بیان کرده اند، گفت: سعی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد امنیت در جامعه از وظایف خطیر نیروی انتظامی است

ایجاد امنیت در جامعه از وظایف خطیر نیروی انتظامی است