مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:452023-09-27بين الملل

هراس سناتور جمهوری خواه از قدرت نفوذ ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «تد کروز» سناتور جمهوری خواه ایالت تگزاس با صدور بیانیه ای از قدرت نفوذ جمهوری اسلامی ایران ابراز نگرانی کرد و با اتهام زنی به تهران خواهان قطع هرگونه دیپلماسی آمریکا با جمهوری اسلامی شد.

- سناتور جمهوری خواه ایالت تگزاس ضمن ابراز نگرانی از قدرت نفوذ ایران از دولت بایدن درخواست کرد که دیپلماسی با ایران را متوقف کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تد کروز سناتور جمهوری خواه ایالت تگزاس با صدور بیانیه ای از قدرت نفوذ جمهوری اسلامی ایران ابراز نگرانی کرد و با اتهام زنی به تهران خواهان قطع هرگونه دیپلماسی آمریکا با جمهوری اسلامی شد.

کروز روز گذشته (سه شنبه) در صفحه توییتر خود نوشت: اطلاعات نشت شده امروز نشان می دهد که رژیم ایران قدرت نفوذ گسترده ای دارد که شامل اعضایی می شوند که در حال حاضر مقام های ارشد دولت بایدن هستند که در موضوعات ایران دخیل هستند .

وی مدعی شد: بعلاوه، تیم بایدن همچنان به انجام مذاکرات محرمانه با ایران ادامه می دهد.

من خواهان تعلیق هرچه سریع تر چنین چیز هایی (مذاکراتی) هستم .

این سناتور جمهوری خواه کنگره بدون اشاره به سیاست های فشار دولت بایدن و مانع تراشی های دولت فعلی آمریکا در مسیر مذاکرات هسته ای ایران، مدعی شد که تیم بایدن با ایران همکاری دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هراس سناتور جمهوری خواه از قدرت نفوذ ایران

هراس سناتور جمهوری خواه از قدرت نفوذ ایران