مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 09:302023-09-30اجتماعي

پیش بینی بارش باران در برخی مناطق/ هشدار هواشناسی برای استان های سواحل جنوبی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، - سازمان هواشناسی با پیش بینی بارش باران، رعدوبرق و وزش باد طی 5 روز آینده در برخی مناطق برای استان های سواحل جنوبی کشور هشدار سطح زرد صادر کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بر اساس تحلیل نقشه های همدیدی و آینده نگری سازمان هواشناسی امروز در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات و دامنه های البرز در گیلان، نیمه غربی مازندران، جنوب فارس، بوشهر و غرب هرمزگان افزایش ابر، رگبار باران همراه با وزش باد شدید و رعدوبرق روی می دهد.

 فردا یکشنبه در ارتفاعات البرز و مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل افزایش ابر، رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد پیش بینی شده است.

دوشنبه بارش ها به مناطقی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل محدود می شود.

سه شنبه علاوه بر این مناطق بارش ها در غرب گیلان و ارتفاعات البرز روی می دهد و در برخی از استان های غرب کشور نیز افزایش ابر و رگبار پراکنده دور از انتظار نیست.

روز چهارشنبه با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر در گیلان، مازندران و گلستان افزایش ابر و بارش همراه با کاهش نسبی دما آغاز شده و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی بارش باران در برخی مناطق/ هشدار هواشناسی برای استان های سواحل جنوبی

پیش بینی بارش باران در برخی مناطق/ هشدار هواشناسی برای استان های سواحل جنوبی