مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:102023-10-21اقتصادي

صادرات آذربایجان شرقی افت کرده است!


رییس اتاق بازرگانی تبریز با تاکید بر اینکه صادرات استان آذربایجان شرقی نسبت به سایر استان ها افت کرده است، از عارضه یابی و سپس ارائه راهکار برای این موضوع در اتاق تبریز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یونس ژائله امروز در سومین کمیسیون صادرات و مدیریت واردات اتاق بازرگانی تبریز، یکی از چالش های اساسی صادرکنندگان را بحث چند نرخی بودن ارز عنوان کرد و اظهار کرد: این امر مشکلات عدیده ای برای تجار به وجود آورده است، بنابراین تک نرخی کردن ارز در شرایط فعلی ضرورت دارد.

وی با تاکید بر اینکه صادرات استان آذربایجان شرقی نسبت به سایر استان ها افت کرده است، از عارضه یابی و سپس ارائه راهکار برای این موضوع در اتاق تبریز خبر داد.

تبریز چهارراه تجارت غرب و شرق  رییس اتاق بازرگانی تبریز با بیان اینکه تبریز از دیرباز به عنوان چهارراه تجارت غرب و شرق شناخته می شود، اضافه کرد: متاسفانه استان ما سالیان متمادی این موقعیت را از دست داده است و تاکنون نتوانسته ­ایم به جایگاه قبلی خود بازگردیم.

 ژائله با اشاره به وجود ضعف در حوزه حمل و نقل و لجستیک در استان گفت: این یک نقطه ضعف کشوری است که حوزه حمل و نقل ما هیچ برنامه منضبطی برای تامین زنجیره لجستیک ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات آذربایجان شرقی افت کرده است!

صادرات آذربایجان شرقی افت کرده است!