مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-17سياسي

834 واحد تولیدی گیلان استاندارد اجباری دارند/ تدوین استاندارد برنج


مدیرکل استاندارد گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر 834 واحد تولیدی استان شامل استاندارد اجباری هستند، عنوان کرد: از این واحدها، پروانه استاندارد 590 واحد فعال بوده و مابقی با تعلیق یا به روز رسانی پروانه استاندارد مواجه هستند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل استاندارد گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر 834 واحد تولیدی استان شامل استاندارد اجباری هستند، عنوان کرد: از این واحدها، پروانه استاندارد 590 واحد فعال بوده و مابقی با تعلیق یا به روز رسانی پروانه استاندارد مواجه هستند.

مجتبی معصوم نژاد، با اشاره به تکالیف سازمان ملی استاندارد در راستای قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، اظهار کرد: سازمان ملی استاندارد به عنوان دستگاه حاکمیتی عهده دار سیاستگذاری، حسن نظارت و هدایت نظام استاندارد و اطمینان بخشی به کیفیت کالاها و خدماتی است که در داخل کشور تولید یا ارائه و یا به کشور وارد و یا از کشور صادر می شود.

وی استاندارد را به دو دسته اجباری و تشویقی تقسیم کرد و افزود: استانداردهای اجباری در شورای عالی استاندارد تدوین و تصویب می شود، اما برخی از کالاها و خدمات، دارای استاندارد تشویقی هستند که پس از تصویب در شورای عالی استاندارد، به استاندارد اجباری تبدیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

834 واحد تولیدی گیلان استاندارد اجباری دارند/ تدوین استاندارد برنج

834 واحد تولیدی گیلان استاندارد اجباری دارند/ تدوین استاندارد برنج