مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 11:202023-10-08فرهنگي

دیپلماسی قرآنی به دنبال اشاعه روایت کاربردی است


معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این معاونت و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی قرار ما این بود که قرآن را روایت کاربردی کنیم و کلیدواژه دیپلماسی قرآنی را نیز ذیل این صورت بندی می بینیم.

- معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: در این معاونت و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی قرار ما این بود که قرآن را روایت کاربردی کنیم و کلیدواژه دیپلماسی قرآنی را نیز ذیل این صورت بندی می بینیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی علیرضا معاف معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نخستین اجلاس منطقه ای رایزنان فرهنگی ایران در کشورهای همسایه اظهار کرد: مهمترین کار بین المللی جمهوری اسلامی ایران در حوزه قرآن کریم، نمایشگاه بین المللی قرآن کریم است که بزرگترین رویداد و شاخص ترین فعالیت قرآنی کشور است که بر اساس بررسی تفصیلی که صورت گرفته، در جهان اسلام نظیر آن وجود ندارد.

با این حال، واژه بین المللی برای این رویداد بزرگ هنوز محقق نشده و لازم است تا برنامه ریزی های لازم برای آن صورت گیرد.

دبیرخانه دائمی نمایشگاه قرآن فعال است و لازم است رایزنان فرهنگی، فعالانه هنرمندان و شخصیت های خارجی در این زمینه را معرفی کنند و ما آمادگی برگزاری نمایشگاه قرآنی در کشورهای دیگر را داریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیپلماسی قرآنی به دنبال اشاعه روایت کاربردی است

دیپلماسی قرآنی به دنبال اشاعه روایت کاربردی است