مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 15:102023-10-08سياسي

امام جمعه اهل سنت بندرعباس: پیروزی مجاهدین اسلام تاریخی است


پیروزی مقاومت و مجاهدان اسلام، یک حرکت عظیم تاریخی و در مسیر پیروزی بزرگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، امام جمعه اهل سنت بندرعباس در پی پیروزی مجاهدین اسلام در سرزمین اشغالی فلسطین بیانیه ای صادر کرد.

  شیخ یوسف جمالی رییس شورای عالی مدارس اهل سنت و جماعت جنوب و امام جمعه اهل سنت و جماعت بندرعباس در پیامی پیروزی تاریخی مجاهدین اسلام در سرزمین اشغالی را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:  پیروزی های تاریخی مجاهدین اسلام در سرزمین های اشغالی فلسطین بار دیگر سست بودن پایه های ظلم و جور را نشان داد؛ دیری نیست که امت اسلام و تمام مظلومین جهان به شادی و خوشحالی بپردازند و نصرت الله را ببینند.

  فارغ از اینکه دنیای کفر که با همدیگر اتحاد دارد و درصدد چنگ انداختن بر سرمایه های مادی و معنوی جهانیان است تا بتواند با اسلحه های های پیشرفته خود مردم فلسطین و علی الخصوص غزه را به خاک خون بکشد یا نه اما ثابت شد که اگر اسباب نصر فراهم شود الله متعال نصرت خود را نصیب مومنین کرده و به وعده خود عمل می کند { ٱلَّذِینَ أُخۡرِجُوا۟ مِن دِیَـٰرِهِم بِغَیۡرِ حَقٍّ إِلَّاۤ أَن یَقُولُوا۟ رَبُّنَا ٱللَّهُۗ وَلَوۡلَا دَفۡعُ ٱللَّهِ ٱلنَّاسَ بَعۡضَهُم بِبَعۡضࣲ لَّهُدِّمَتۡ صَوَ ٰ⁠مِعُ وَبِیَعࣱ وَصَلَوَ ٰ⁠تࣱ وَمَسَـٰجِدُ یُذۡکَ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنت بندرعباس: پیروزی مجاهدین اسلام تاریخی است

امام جمعه اهل سنت بندرعباس: پیروزی مجاهدین اسلام تاریخی است