مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-10اقتصادي

سرمای زودهنگام پاییزی مصرف گاز کرمانشاه را 40 درصد افزایش داد


سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به سرما و بارشی که طی هفته گذشته در کرمانشاه شاهد بودیم، گفت: این وضعیت مصرف گاز را به صورت زودهنگام به میزان 40 درصد بالا برد.

- ایسنا/کرمانشاه سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به سرما و بارشی که طی هفته گذشته در کرمانشاه شاهد بودیم، گفت: این وضعیت مصرف گاز را به صورت زودهنگام به میزان 40 درصد بالا برد.

ناصر حسینی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در پاییز امسال شروع زودهنگام بارش و به تبع آن سرمای هوا را شاهد بودیم، اظهار کرد: این امر باعث شد مصرف گاز در استان کرمانشاه حدود 40 درصد افزایش یافته و از حدود 3.

5 میلیون مترمکعب در روز به پنج میلیون مترمکعب در روز برسد.

وی با بیان اینکه این میزان بدون احتساب مصرف صنایع بزرگ است، افزود: چنانچه روند افزایش مصرف ادامه یابد، در پیک سرما ناچار به اعمال محدودیت برای صنایع بزرگ استان با هدف تامین گاز بخش خانگی خواهیم بود.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه میزان پیک مصرف گاز در روزهای سرد سال گذشته در استان را بدون احتساب صنایع بزرگ حدود 21 میلیون مترمکعب در روز اعلام و پیش بینی کرد این میزان امسال 10 تا 15 درصد بیشتر شود.

حسینی میزان افزایش مصرف گاز را متاثر از رفتار مشترکین و همچنین دمای هوا دانست و خاطرنشان کرد: البته نباید افزایش 20 تا 25 هزار مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمای زودهنگام پاییزی مصرف گاز کرمانشاه را 40 درصد افزایش داد

سرمای زودهنگام پاییزی مصرف گاز کرمانشاه را 40 درصد افزایش داد