مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 17:352023-09-29اقتصادي

منشأ وکیوم باتوم قیر صادراتی مشخص شود


عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی گفت: به دستگاه های مختلف برای ایجاد سامانه و نظارت درخواست داده ایم و  اعلام کردیم که هر قیری که برای صادرات تخصیص داده می شود باید منشأ وکیوم باتوم آن مشخص شود.

- عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی گفت: به دستگاه های مختلف برای ایجاد سامانه و نظارت درخواست داده ایم و  اعلام کردیم که هر قیری که برای صادرات تخصیص داده می شود باید منشأ وکیوم باتوم آن مشخص شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وحید شیخی، در حاشیه سومین همایش ملی قیر با ارزش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از مهمترین معضلات و چالش های صنعت قیر ایران و صادرات این فرآورده نفتی، تصویب و ابلاغ آیین نامه ها و دستورالعمل های متعدد و گاها متضاد است، اظهار کرد: درخواستی که داریم این است که دولت به گونه ای عمل کند که حداقل برای 6 ماه یک صادرکننده بتواند از قوانین و دستورالعمل ها اطلاع داشته و برنامه ریزی کند.

وی افزود: اینکه در 2 یا 3 ماه و درحالی که صادرکننده یک محصولی را صادر کرده و یا در فرآیند صادرات است، دستورالعمل ها تغییر کند، این یک رفتار عادلانه با فعالان اقتصادی نیست.

عضو اتحادیه صادرکنندگان فرآورده های نفتی، گاز، پالایش و پتروشیمی با بیان اینکه در واحدهای پژوهشی روی ارتقای کیفی محصولات تولیدی مثل قیر و فرآورده های وابسته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منشأ وکیوم باتوم قیر صادراتی مشخص شود

منشأ وکیوم باتوم قیر صادراتی مشخص شود