مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:252023-10-10اقتصادي

عرضه توانمندی مناطق آزاد با محوریت منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اینوست مسکو


سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی از عرضه توانمندی های مناطق آزاد با محوریت منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اینوست مسکو خبر داد و گفت: این نمایشگاه 21 و 22 مهرماه سال جاری به میزبانی مرکز نمایشگاهی تیشکینا مسکو با حضور کشورهای آسیایی و اروپایی برگزار می شود.

- ایسنا/گیلان سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی از عرضه توانمندی های مناطق آزاد با محوریت منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اینوست مسکو خبر داد و گفت: این نمایشگاه 21 و 22 مهرماه سال جاری به میزبانی مرکز نمایشگاهی تیشکینا مسکو با حضور کشورهای آسیایی و اروپایی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مدیریت روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی، اکبر نیازی سرپرست سازمان منطقه آزاد انزلی در جلسه شورای معاونین سازمان، با بیان اینکه سازمان متبوع وی به نمایندگی از مناطق آزاد تجاری صنعتی ایران در نمایشگاه اینوست شو مسکو حضور پیدا می کند، اظهار کرد: در این نمایشگاه 850 بسته سرمایه گذاری امکان سنجی شده مناطق آزاد هفت گانه کشور و یکصد فرصت سرمایه گذاری منطقه آزاد انزلی ارائه می شود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه مزبور روزهای 21 و 22 مهرماه مصادف با 13 و 14 اکتبر به میزبانی مرکز نمایشگاهی تیشکینا مسکو با حضور کشورهای آسیایی و اروپایی برگزار می شود، اضافه کرد: برپایی نشست های دو جانبه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه توانمندی مناطق آزاد با محوریت منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اینوست مسکو

عرضه توانمندی مناطق آزاد با محوریت منطقه آزاد انزلی در نمایشگاه اینوست مسکو