مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-02اقتصادي

احیاء بزرگترین کارخانه صنعتی فویل آلومینیومی غرب کشور تا پایان امسال


رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن از احیاء بزرگترین کارخانه صنعتی فویل آلومینیومی غرب کشور این شهرستان تا پایان سال 1402 خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان رزن از احیاء بزرگترین کارخانه صنعتی فویل آلومینیومی غرب کشور این شهرستان تا پایان سال 1402 خبر داد.

مجید عربلو در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به واحد صنعتی رزن صاف این شهرستان افزود: این واحد صنعتی تا پایان سال گذشته تنها با 30 درصد ظرفیت خود در حال فعالیت بود که از ابتدای سال جاری به صورت کامل تعطیل و راکد شد.

وی اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده دادستانی استان و شهرستان و نیز با همکاری سازمان صمت و معاونت صنایع صمت استان و فرماندار شهرستان رزن واگذاری این واحد صنعتی به سرمایه گذار بخش خصوصی دیگری انجام شده و سرمایه گذار جدید پیگیر احیاء این واحد بوده و قول مساعد داده که با احیاء و بازگشت به چرخه تولید این واحد صنعتی برای 200 نفر در این واحد اشتغال ایجاد کند.

عربلو با بیان اینکه تنها چهار یا پنج واحد صنعتی این چنینی در سطح کشور در زمینه واحد صنعتی فویل آلومینیومی داریم، خاطرنشان کرد: این واحد صنعتی سالانه دارای ظرفیت تولید 40 هزار تن ورق و فویل آلومینیومی بوده و احیاء مجدد آن موجب می شود تا بخش مهمی از نیاز کشور به فویل آلومینیومی را مرتفع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء بزرگترین کارخانه صنعتی فویل آلومینیومی غرب کشور تا پایان امسال

احیاء بزرگترین کارخانه صنعتی فویل آلومینیومی غرب کشور تا پایان امسال