مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 06:152023-10-06اجتماعي

درخصوص ایمنی مدارس «غیر دولتی» شوخی نداریم/ این مدارس خانه هایی «فرسوده» نیستند


معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی با بیان اینکه درباره ایمنی مدارس غیر دولتی شوخی نداریم، گفت: ممکن است بعضا سرانه فضای مدارس غیر دولتی کم باشد و اینطور به نظر آید که دانش آموز در یک خانه درس می خواند اما این خانه فرسوده نیست .

- معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی با بیان اینکه درباره ایمنی مدارس غیر دولتی شوخی نداریم، گفت: ممکن است بعضا سرانه فضای مدارس غیر دولتی کم باشد و اینطور به نظر آید که دانش آموز در یک خانه درس می خواند اما این خانه فرسوده نیست چراکه ما از لحاظ ایمنی مدارس غیردولتی اصلا کوتاه نمی آییم و اجازه تحصیل دانش آموز در مدارس ناایمن را نمی دهیم.

احمد محمودزاده در گفت وگو با ایسنا، در پاسخ به اینکه برخی از مدارس غیردولتی به لحاظ سرانه فضا به قدری دچار کبود هستند که گویی دانش آموز در یک خانه و آن هم خانه قدیمی و نا ایمن درس می خواند، اظهار کرد: در حال حاضر حدود 18 هزار مدرسه غیردولتی داریم که دو میلیون و 200 هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل می کنند، اصلا اجازه فعالیت به مدرسه غیر دولتی که مجوز ایمنی نگرفته باشد، داده نمی شود.

وی با بیان اینکه بحث ایمنی مدارس با استاندارد سرانه در مدارس متفاوت است، توضیح داد: شاید مدرسه ای از لحاظ سرانه فضا مطلوب نباشد و فض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخصوص ایمنی مدارس «غیر دولتی» شوخی نداریم/ این مدارس خانه هایی «فرسوده» نیستند

درخصوص ایمنی مدارس «غیر دولتی» شوخی نداریم/ این مدارس خانه هایی «فرسوده» نیستند