مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-22حوادث

پلمب 143حلقه چاه غیرمجاز در دو شهرستان ییلاقی یزد


رییس اداره منابع آب شهرستان های تفت و مهریز از کشف و شناسایی 143حلقه چاه غیرمجاز در بخش های کشاورزی و صنعتی و غیره در شش ماهه نخست سال 1402 در این دو شهرستان ییلاقی خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس اداره منابع آب شهرستان های تفت و مهریز از کشف و شناسایی 143حلقه چاه غیرمجاز در بخش های کشاورزی و صنعتی و غیره در شش ماهه نخست سال 1402 در این دو شهرستان ییلاقی خبر داد.

حسین ابراهیمی در این رابطه گفت: طی شش ماهه اول امسال با تلاش نیروهای گشت و بازرسی و با همکاری دادستان های دو شهرستان در راستای حفاظت از منابع آب، تعداد 143 چاه غیر مجاز شناسایی و پلمب شد.

وی در مورد مالکان چاه های غیرمجاز نیز افزود: بعد از تشکیل پرونده اخطار لازم طبق مستند ماده 45 قانون توزیع عادلانه آب برای مالکان چاه ها صادر می ‍شود و مراحل بعدی اقدام حفاظتی در دستور کار واحد حقوقی شرکت قرار دارد.

ابراهیمی اظهار کرد: از تعداد 143 حلقه چاه غیر مجاز کشف شده، تعداد 22 حلقه چاه پر شده است.

رییس اداره منابع آب شهرستان های تفت و مهریز گفت: در بازرسی های انجام شده تعداد 26 مورد از ادوات حفاری چاه های غیر مجاز کشف و به انبار شرکت آب منطقه ای منتقل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی آب منطقه ای یزد، ابراهیمی در پایان ابراز کرد: شناسایی و مسدود نمودن چاه های غیر مجاز با جدیت در دستور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 143حلقه چاه غیرمجاز در دو شهرستان ییلاقی یزد

پلمب 143حلقه چاه غیرمجاز در دو شهرستان ییلاقی یزد