مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 11:152023-09-26سياسي

افرادی که ادعای خالص سازی دارند زمان جنگ کجا بودند؟


نماینده مردم تبریز در مجلس می گوید: آن زمان که مرغ 25 هزار تومان بود می گفتند مشکل از مدیریت است اما از وقتی خودشان بر سرکار آمدند قیمت گوشت و مرغ چهار، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از منیبان، مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با مُنیبان در واکنش به ادعای اخیر نماینده مجلس مبنی بر اینکه پول های آزاد شده در کره جنوبی پیش از این در دولت قبل خرج شده بود، گفت: اگر پول های آزاد شده از کره جنوبی قبلاً خرج شده پس بلوکه نبوده لذا افرادی که می گویند پول ها خرج شده به این پرسش پاسخ بدهند که چرا می گویند ما آزاد کردیم؟ بنابراین وقتی پولی خرج شده یعنی از قبل آزاد شده بوده است.

او افزود: دولت شعار می داد که سفره مردم را به برجام وصل نمی کنیم در حال حاضر هم عده ای ادعا می کنند که سفره مردم را به برجام وصل نکردند.

آن زمان که مرغ 25 هزار تومان بود می گفتند مشکل از مدیریت است اما از وقتی خودشان بر سرکار آمدند قیمت گوشت و مرغ چهار، پنج برابر شده است.

از طرف دیگر مدعی می شوند که پول ها را گرفتیم اما دلار 50 هزار تومان شد که همین قیمت را هم به زور نگه داشتند، این اقداماتی که انجام دادند چه تأثیری بر سفره مردم و یا در اقتصاد جامعه گذاشته که اینها چنین صحبت هایی را می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که ادعای خالص سازی دارند زمان جنگ کجا بودند؟

افرادی که ادعای خالص سازی دارند زمان جنگ کجا بودند؟