مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 12:052023-10-11فرهنگي

پانتومیم یکی از رشته های مهجور تئاتر ما است


پانتومیم یکی از رشته های مهجور در کشور ماست و برگزاری رویدادهایی مانند جشنواره زنجان شاید بتواند آن را وارد شاخه های پرکارتر نمایش کند.

- ایسنا/زنجان کارگردان نمایش امپراتور گفت: پانتومیم یکی از رشته های مهجور در کشور ماست و برگزاری رویدادهایی مانند جشنواره زنجان شاید بتواند آن را وارد شاخه های پرکارتر نمایش کند.

مرجان خورسند در سومین روز جشنواره بین المللی پانتومیم زنجان، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری جشنواره های تخصصی به خصوص در شاخه های مهجوری مثل پانتومیم می تواند آن را به حوزه نمایش های پرکارتر تبدیل کند.

وی در مورد فعالیت های خود در عرصه پانتومیم گفت: به عنوان مربی تئاتر که سال ها با نوجوانان به خصوص دانش آموزان مقطع دبیرستان کار کرده ام، بارها در زمینه پانتومیم نمایش هایی را روی صحنه برده ام و هنرجویانم در مسابقات دانش آموزی اجرا داشته اند.

این هنرمند ادامه داد: پانتومیم یکی از رشته های مهجور در کشور ماست و برگزاری رویدادهایی مانند جشنواره زنجان شاید بتواند آن را وارد شاخه های پرکارتر نمایش کند.

خورسند که در بخش تجربه های پویا این جشنواره شرکت کرده است، درباره این بخش توضیح داد: بخش تجربه های پویا به آثاری اختصاص یافته است که از جنس کارهای با سبک اجرایی نو و بازیگران نوخلاق هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پانتومیم یکی از رشته های مهجور تئاتر ما است

پانتومیم یکی از رشته های مهجور تئاتر ما است