مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-04پزشكي

ثبت روزانه 40 مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری


رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه طی 6 ماهه نخست سال جاری 17 هزار و 361 مزاحمت تلفنی در سامانه اورژانس استان ثبت شده است، - محمود شمسی پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: تمامی پرسنل اورژانس چهارمحال و بختیاری از حوزه ستاد عملیاتی و در طول شبانه روز مشغول خدمات رسانی به مردم هستند.

رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از چالس های مهم اورژانس استان مزاحمت های تلفنی است، ادامه داد: طی 6 ماهه نخست سال جاری 115 هزار و 151 تماس در سامانه اورژانس استان ثبت شده است که از این تعداد 17 هزار و 361 مورد مزاحمت تلفنی بوده است.

وی با اشاره به اینکه روزانه 700 تماس با اورژانس استان حاصل می شود، افزود: از تعداد تماس های روزانه دیسپچ اورژانس 40 مورد مزاحمت تلفنی هستند.

شمسی پور تصریح کرد: مسئله مزاحمت های تلفنی موضوعی است که موجب رنجش نیرو های اورژانس شده است که بعضی از مردم ناآگاه سبب ایجاد این چالش می شوند.

رییس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان خاطرنشان کرد: مزاحمت ها باعث مشغول شدن خطوط تلفن های 115 اورژانس شده و اگر فردی به کمک فوری نیاز داشته باشد نمی تواند ارتباط برقرار کند، از مردم درخواست می کنیم در صورت نیاز با مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت روزانه 40 مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری

ثبت روزانه 40 مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری