مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 17:252023-10-08اقتصادي

طرح جدید ایران خودرو دیزل/ آغاز فروش کشنده آتامان برای اولین بار در ایران


ایران خودرو دیزل از آغاز اولین سری پیش فروش دو محصول جدید کامیون کشنده آتامان و کامیون کشنده خبر داده است.

- جی پلاس؛ شرکت ایران خودرو دیزل از آغاز اولین سری پیش فروش دو محصول جدید کامیون کشنده آتامان و کامیون کشنده H5 با استاندارد ADR از چهارشنبه 19 مهرماه خبر داد.

کامیون کشنده آتامان با توجه به برخورداری از پیشرانه 12 لیتری مرسدس بنز OM457 تاکنون توجه بسیاری از مشتریان بازار را به خود جلب کرده و کامیون کشنده H5 فوتون نیز برای اولین بار با استاندارد جدید سوخت ADR در طرح فروش این شرکت قرار گرفته است.

طبق گزارش روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، بر این اساس فروش کامیون کشنده آتامان و کامیون کشنده H5 فوتون با استاندارد سوخت ADR از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه مورخ 19 مهرماه 1402 به صورت اینترنتی و صرفا از طریق سایت فروش رسمی شرکت انجام خواهد پذیرفت.

کامیون کشنده جدید آتامان از پیشرانه 12 لیتری مرسدس بنز OM457 با قدرت 430 اسب بخار و گشتاور 2100 نیوتن متر برخوردار است و نیروی تولیدی آن توسط گیربکس دنده ای ساخت ZF با 16 دنده جلو و دو دنده عقب به محور عقب خودرو منتقل می شود.

این محصول با توجه به استفاده از پلتفرم و قوای محرکه مرسدس بنز با استقبال خوبی از سوی مشتریان بازار و علاقه مندان در نمایشگاه ها و رویدادهایی که در آن حاضر بوده، روبه رو شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جدید ایران خودرو دیزل/ آغاز فروش کشنده آتامان برای اولین بار در ایران

طرح جدید ایران خودرو دیزل/ آغاز فروش کشنده آتامان برای اولین بار در ایران