مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-18پزشكي

اعلام آمادگی کادر بهداشت و درمان کرمانشاه برای درمان مصدومان غزه


جمعی از پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان استان کرمانشاه با حضور در تجمع اعتراضی مردم کرمانشاه علیه جنایات اسراییل، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری جهت درمان مصدومان غزه اعلام کردند.

- ایسنا/کرمانشاه جمعی از پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمان استان کرمانشاه با حضور در تجمع اعتراضی مردم کرمانشاه علیه جنایات اسراییل، آمادگی خود را برای هرگونه همکاری جهت درمان مصدومان غزه اعلام کردند.

دکتر قباد محمدی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، امروز (26 مهر) همراه با جمعی از نیروها و کادر بهداشت و درمان استان با حضور در فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی و شرکت در تجمع اعتراضی مردم کرمانشاه در محکومیت جنایات اسراییل در غزه بویژه جنایت اخیر این رژیم در بمباران بیمارستان المعمدانی، با محکوم کردن این جنایت، گفت: دیروز شاهد اوج جنایت صهیونیست ها در غزه بودیم که هدفمند و آگاهانه یک بیمارستان بزرگ را که مصدومان و زنان و کودکان در آن پناه گرفته بودند را بمباران کرده و صدها نفر را به خاک و خون کشیدند.

وی افزود: این یک جنایت آشکار و تمام عیار است که دلِ هر آزادی خواهی را در هر گوشه جهان به درد می آورد.

محمدی تاکید کرد: در قوانین بین المللی مختصات بیمارستانها برای طرفین جنگ مشخص می شود و هیچ طرفی حق بمباران بیمارستان را ندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی کادر بهداشت و درمان کرمانشاه برای درمان مصدومان غزه

اعلام آمادگی کادر بهداشت و درمان کرمانشاه برای درمان مصدومان غزه