مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 23:152023-10-10سياسي

هدف و راه شهدا گم نخواهد شد/دشمن جرات عملی کردن تهدید سخت را ندارد


جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه بصیرت واقعی نسبت به دشمنان واقعی، مطالبه شهدا از ملت ایران است، گفت: شبکه های مجازی معاند دائما در حال فتنه افکنی هستند و متأسفانه بعضاً رخنه هم کردند و باید رخنه های ایجاد شده توسط دشمن در جنگ نرم با بصیرت ترمیم شود.

- ایسنا/مرکزی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه بصیرت واقعی نسبت به دشمنان واقعی، مطالبه شهدا از ملت ایران است، گفت: شبکه های مجازی معاند دائما در حال فتنه افکنی هستند و متأسفانه بعضاً رخنه هم کردند و باید رخنه های ایجاد شده توسط دشمن در جنگ نرم با بصیرت ترمیم شود.

سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی شامگاه سه شنبه، 18 مهرماه در یادواره سردار شهید ندیری فرمانده اطلاعات عملیات لشکر 17 علی ابن ابیطالب (ع) و 580 شهید ساوه که در نخستین روز از هفته فرهنگی این شهرستان در مصلی امام علی علیه السلام برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام اظهار کرد: شهدا به حکم قرآن زنده بوده و حاضر و ناظر هستند و عاشقانه بهترین نوع مرگ را انتخاب کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان ساوه نقش بسزایی در پیروزی دفاع مقدس و شکل گیری انقلاب اسلامی داشته و شهدای بسیاری را تقدیم نظام اسلامی کرده است، گفت: فداکاری و شجاعت سردار شهید ندیری در شناسایی و بازکردن معبرها موجب شده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف و راه شهدا گم نخواهد شد/دشمن جرات عملی کردن تهدید سخت را ندارد

هدف و راه شهدا گم نخواهد شد/دشمن جرات عملی کردن تهدید سخت را ندارد