مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:202023-09-30پزشكي

متاسفانه برخی طرح های برتر المپیاد پزشکی را از دست داده ایم


معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به دستور وزیر بهداشت در زمینه به کارگیری نخبگان گفت: متاسفانه برخی از طرح های برتر المپیاد دانشجویان پزشکی برنده جایزه هم شده اند در خارج اجرایی می شوند و ما آنها را از دست داده ایم.

- معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به دستور وزیر بهداشت در زمینه به کارگیری نخبگان گفت: متاسفانه برخی از طرح های برتر المپیاد دانشجویان پزشکی برنده جایزه هم شده اند در خارج اجرایی می شوند و ما آنها را از دست داده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل باقری فرد در اختتامیه پانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور که امروز در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، گفت: المپیادها تا قبل از سال 87 تنها در وزارت علوم برگزار می شد ولی به همت دکتر عین اللهی این رویداد در سطح وزارت بهداشت هم برگزار می شود.

وی ادامه داد: انتخاب نخبگان در وزارت بهداشت سخت است چون درست یا غلط نخبگان وارد رشته های وابسته به علوم پزشکی می شوند از این رو نخبگان در این المپیاد رقابت سختی را پیش روز داشته اند.

باقری فرد، با اشاره به شرکت حدود 2500 دانشجو در المپیاد علمی افزود: بنا به دستور وزیر بهداشت ساماندهی نخبگان را شروع کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

متاسفانه برخی طرح های برتر المپیاد پزشکی را از دست داده ایم

متاسفانه برخی طرح های برتر المپیاد پزشکی را از دست داده ایم