مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 11:502023-10-21بين الملل

گزارش بلومبرگ از توطئه آمریکا و تل آویو درباره «آینده غزه بدون حماس»


منابع مطلع از مباحث در دولت ایالات متحده گفتند، مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی که در فکر آینده غزه پس از «حذف» حماس هستند، شروع به بحث در مورد احتمالاتی از جمله انتصاب بالقوه «یک دولت موقت» کرده اند که توسط سازمان ملل و با مشارکت دولت های عربی حمایت شود.

- گزارش بلومبرگ از توطئه آمریکا و تل آویو درباره آینده غزه بدون حماس منابع مطلع از مباحث در دولت ایالات متحده گفتند، مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی که در فکر آینده غزه پس از حذف حماس هستند، شروع به بحث در مورد احتمالاتی از جمله انتصاب بالقوه یک دولت موقت کرده اند که توسط سازمان ملل و با مشارکت دولت های عربی حمایت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این منابع آگاه که خواستند نامشان فاش نشود، به شبکه خبری بلومبرگ گفتند که چنین بحث هایی هنوز در مراحل اولیه است و تحولات مرتبط با آن هنوز آشکار نشده و به موفقیت حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه بستگی خواهد داشت.

و چنین احتمالی به حمایت کشورهای عربی پیرامون این منطقه نیاز دارد که به هیچ وجه قطعی نیست.

مقامات رژیم صهیونیستی بارها مدعی شده اند که قصد اشغال غزه را ندارند، اما آنها همچنین گفتند که ادامه حضور حماس در غزه پس از حمله هفتم اکتبر که در آن 1400 اسراییلی کشته و 200 نفر اسیر گرفته شدند، قابل قبول نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش بلومبرگ از توطئه آمریکا و تل آویو درباره «آینده غزه بدون حماس»

گزارش بلومبرگ از توطئه آمریکا و تل آویو درباره «آینده غزه بدون حماس»