مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:302023-10-06بين الملل

حملات بی سابقه ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در مرکز ادلب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نقل از المیادین، حملات موشکی و توپخانه ای ارتش سوریه به مواضع دو گروه تروریستی «هیأت تحریر الشام» و «حزب الترکستانی» به منطقه «سهل الغاب» در شمال غربی حماه و حومه غربی ادلب همچنان ادامه دارد.

- ارتش سوریه در چارچوب پاسخ کوبنده به حمله تروریستی حمص، برای نخستین بار پس از توافق سال 2017، مواضع گروه تروریستی هیأت تحریر الشام را در مرکز ادلب هدف حملات هوایی قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نقل از المیادین، حملات موشکی و توپخانه ای ارتش سوریه به مواضع دو گروه تروریستی هیأت تحریر الشام و حزب الترکستانی به منطقه سهل الغاب در شمال غربی حماه و حومه غربی ادلب همچنان ادامه دارد.

حملات جدید ارتش سوریه که در چارچوب پاسخ کوبنده به حمله تروریستی حمص انجام می شود، بر تپه ای در نزدیکی شهر قرقور در منطقه سهل الغاب، در شمال غربی حماه، و همچنین مواضع تروریست ها در اطراف شهر جسر الشغور، در غرب ادلب متمرکز است.

در این حملات مواضع تروریست ها با موشک های گراد و آتش سنگین توپخانه هدف قرار گرفته است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که ارتش سوریه برای اولین بار از زمان توافق سال 2017 در شهر سوچی روسیه، پایگاه های گروه تحریر الشام را در مرکز شهر ادلب هدف قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات بی سابقه ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در مرکز ادلب

حملات بی سابقه ارتش سوریه به مواضع تروریست ها در مرکز ادلب