مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-02ورزشي

جای خالی ورزشکاران کردستان در مسابقات ملی نگران کننده است


رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور، به وجود اختلاف سلیقه در بعضی موارد در هر هیاتی اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر و در عرصه مسابقات ملی جای ورزشکاران استان کردستان خالی بوده و این موضوع ما را به عنوان مسئولین فدراسیون بسیار نگران کرده است.

- ایسنا/کردستان رییس فدراسیون ورزش زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور، به وجود اختلاف سلیقه در بعضی موارد در هر هیاتی اشاره کرد و گفت: در چند سال اخیر و در عرصه مسابقات ملی جای ورزشکاران استان کردستان خالی بوده و این موضوع ما را به عنوان مسئولین فدراسیون بسیار نگران کرده است.

مهرعلی باران چشمه، روز گذشته در جلسه رسیدگی به مشکلات و مسائل هیأت ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی استان کردستان، ضمن مرور تاریخچه درخشان کردستان در رشته ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی اظهار کرد: ورزش پهلوانی در کردستان دارای ریشه دیرینه ایی است و همواره ورزشکاران این استان در میادین مختلف صاحب عنوان بوده اند.

وی به وجود اختلاف سلیقه در بعضی موارد در هر هیاتی اشاره کرد و افزود: در چند سال اخیر و در عرصه مسابقات ملی جای خالی ورزشکاران استان کردستان خالی بوده و این موضوع ما را به عنوان مسئولین فدراسیون بسیار نگران کرده است و در دو ماه اخیر بارها خواستار تشکیل جلسه رسیدگی به این حاشیه ها شده ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جای خالی ورزشکاران کردستان در مسابقات ملی نگران کننده است

جای خالی ورزشکاران کردستان در مسابقات ملی نگران کننده است