مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 08:152023-10-04اجتماعي

وقوع 53 درصد از تصادفات فوتی پایتخت در شب ها


معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ از طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه شهر تهران و اعمال قانون و انتقال برخی خودرو ها به پارکینگ در این طرح خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ محمد رازقی گفت: 53 درصد از تصادفات فوتی در شهر تهران شب ها و 47 درصد از آن ها در روز اتفاق می افتد.

 وی با بیان اینکه شب ها به دلیل خلوتی معابر، سرعت ها نیز افزایش پیدا می کند و با وجود تاریکی هوا و دید محدود، ایمنی تردد نیز پایین می آید، افزود: بسیاری از رانندگان که زمینه و استعداد انجام دادن  تخلف را دارند، شب ها با سرعت بالا و سبقت های خطرناک رانندگی می کنند.

  سرهنگ رازقی گفت: در صدر این این تخلفات سرعت و سبقت های غیر مجاز و حرکات مخاطره آمیز قرار دارد که باعث تصادفات شدید می شود.

 وی با بیان اینکه از روز شنبه این هفته طرح برخورد با تخلفات شبانه آغاز شده است، افزود: همکاران پلیس با تخلفات حادثه ساز شبانه به جد برخورد می کنند و تخلف ها برابر مقررات اعمال قانون خواهند شد.

 معاون عملیات پلیس راهور پایتخت با بیان اینکه خودرو رانندگان متخلف توقیف ساعتی خواهد شد، گفت: خودرو های توقیفی در محل مناسب و ایمن تا ابتدای صبح متوقف شده و سپس اجازه تردد به آن ها داده می شود، اما تخلف برخی از این خودرو ها به نحوی است که می باید به پارکینگ منتقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 53 درصد از تصادفات فوتی پایتخت در شب ها

وقوع 53 درصد از تصادفات فوتی پایتخت در شب ها