مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-18بين الملل

حمله به بیمارستان «المعمدانی» سبب پشیمانی رژیم صهیونیستی خواهد شد


بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای بمباران بیمارستان معمدانی را محکوم و آن را قتل عامی وحشیانه و جنایتی در حق غیر نظامیان دانست.

- حمله به بیمارستان المعمدانی سبب پشیمانی رژیم صهیونیستی خواهد شد بنیاد حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای بمباران بیمارستان معمدانی را محکوم و آن را قتل عامی وحشیانه و جنایتی در حق غیر نظامیان دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، این بنیاد در بیانیه ای بمباران بیمارستان المعمدانی توسط رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و آن را قتل عامی وحشیانه و جنایتی در حق غیر نظامیان دانست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: جنایت جدید رژیم جعلی، نژادپرست و کودکش صهیونیستی در نوار غزه و بمباران وحشیانه بیمارستان المعمدانی در سایه حمایت آمریکا و دیگر دولت های ضدبشری غربی، بار دیگر پرده از خوی جنایت گری و تجاوزگری صهیونیست ها و حامیان منطقه ای و فرامنطقه ای آن ها کنار زد.

این بیانیه می افزاید: بی تردید این جنایت بزرگ یزیدیان زمان که منجر به شهادت و مجروح شدن بیش از 800 نفر زن و کودک مظلومی شد که به بیمارستان پناه آورده بودند، موجب پشیمانی این رژیم و حامیان آن ها خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمله به بیمارستان «المعمدانی» سبب پشیمانی رژیم صهیونیستی خواهد شد

حمله به بیمارستان «المعمدانی» سبب پشیمانی رژیم صهیونیستی خواهد شد