مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 00:002023-10-18حوادث

اعتراف به قتل شوهر پس از 5 ماه سکوت


2 محکوم به مرگ در ایستگاه آخر زندگی/ ماجرای عاشقی عاطفی!/ محکومیت پدر و پسر در مرگ دختر همسایه/ پایان خوش گذرانی با بنز میلیاردی قاچاق/ مجازات مرگ برای تازه دامادی که مادرزنش را کشت/ آخرین سکانس در جنایت 410 هزار دلاری!/ اعتراف به قتل شوهر پس از 5 ماه سکوت - مهم ترین اخبار حوادث و توصیه پلیسی امروز (چهارشنبه بیست و ششم مهر ماه سال 1402) را می توانید در این بسته خبری مشاهده کنید.

  2 محکوم به مرگ در ایستگاه آخر زندگی دو زندانی محکوم به مرگ پس از تأیید حکم و اجرای مراحل قانونی پرونده، صبح دیروز در زندان قزل حصار به دار مجازات آویخته شدند.

بیشتر بخوانید ماجرای عاشقی عاطفی! وقتی فهمیدم یکی از همکارانم در فروشگاه لباس سرگذشتی شبیه من دارد، خیلی ارتباطم را با او نزدیک کردم؛ اما هنگامی که متوجه بیماری صرع او شدم دیگر احساس و هیجانات عاطفی بر روح و روانم غلبه کرد تا جایی که خودم را پای سفره عقد دیدم و.

بیشتر بخوانید محکومیت پدر و پسر در مرگ دختر همسایه پدر و پسری که متهم هستند در جریان درگیری با دامادشان باعث مرگ دختر همسایه شده بودند با رأی قضات دادگاه کیفری یک استان تهران به پرداخت دیه محکوم شدند.

بیشتر بخوانید پایان خوش گذرانی با بنز میلیاردی قاچاق با اقدام پلیس خودروی بنز میلیاردی قاچاق به ارزش 50 میلیارد ریال در کرمان توقیف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف به قتل شوهر پس از 5 ماه سکوت

اعتراف به قتل شوهر پس از 5 ماه سکوت