مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 21:502023-10-19اجتماعي

دپوی بیش از 90 درصد اقلام و تجهیزات مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری


رییس ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به کوهستانی و صعب العبور بودن برخی از مناطق استان، گفت: در برخی از مناطق استان به دلیل بارش برف با اختلال در تردد مواجه می شوند که تجهیزات، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به کوهستانی و صعب العبور بودن برخی از مناطق استان، گفت: در برخی از مناطق استان به دلیل بارش برف با اختلال در تردد مواجه می شوند که تجهیزات، اقلام زیستی، نهاده های دامی و ملزومات سوخت از قبل و بیش از 90 درصد دپو شده است.

خسرو کیانی 27 مهرماه در جلسه ستاد مدیریت بحران در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: براساس پیش بینی ها و هشدارهای هواشناسی احتمال 50 تا 70 درصد بارش های سال جاری در حد نرمال و بیش از نرمال باشد.

وی افزود: باتوجه به سیل مانسونی مردادماه سال گذشته و بارش برف سنگین در بهمن ماه، امسال اقدامات نسبتا خوبی در بحث تجهیزات و به روز رسانی ماشین آلات انجام شده است، به طوری که باتوجه به اعتبارات ابلاغی نسبت به خریداری تجهیزات جدید و موردنیاز مخصوصا تجهیزات راهداری و امدادی استان اقدام و مابقی به زودی وارد استان خواهد شد.

رییس ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش بینی پدیده النینو در دنیا و کشور، تصریح کرد: امکان وقوع و سیلابی شدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دپوی بیش از 90 درصد اقلام و تجهیزات مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری

دپوی بیش از 90 درصد اقلام و تجهیزات مورد نیاز در چهارمحال و بختیاری