مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 09:002023-10-21بين الملل

تلاش ناکام برای پوشاندن جنایت صهیونیست ها در المعمدانی


رسانه های فارسی زبان که توسط غرب و صهیونیست ها اداره می شوند این روزها بدون اینکه در اخبار خود به قتل و عام کودکان و غیرنظامیان فلسطینی اشاره کنند تلاش دارند جنایت وحشتناک رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی را لاپوشانی کنند.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: رسانه های فارسی زبان معاند طی سال های اخیر هم راستا با سیاست هایی که غرب و رژیم صهیونیستی به آنها تحمیل می کند، تلاش های بسیاری را انجام دادند تا از شدت تنفری که مردم ما نسبت به رژیم صهیونیستی دارند، کم کنند.

این رسانه طی سال های گذشته همواره با انتشار اخبار جعلی و ساختگی و با سواستفاده از احساسات مخاطب خود پیگیر این سیاست ها بوده اند.

در همین راستا پس از بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، و جنایتی که از سوی رژیم صهیونیستی که قول داده بود این بیمارستان را هدف قرار ندهد، صورت گرفت شاهد خشم مردم کشورمان و همچنین مردم و آزادیخواهان کشورهای مختلف دنیا نسبت به این جنایات بودیم که در این موضوع هم رسانه های غربی و رسانه هایی مانند بی بی سی فارسی و اینترنشال که با پول های کشورهایی مانند انگلیس و رژیم صهیونیستی اداره می شوند تلاش کردند همچون گذشته این جنایت وحشتناک رژیم صهیونیستی را گردن دیگران بیاندازند و چهره این جنایتکاران را تطهیر کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ناکام برای پوشاندن جنایت صهیونیست ها در المعمدانی

تلاش ناکام برای پوشاندن جنایت صهیونیست ها در المعمدانی