مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:502023-10-14ورزشي

انتقال تیم های فوتبال به استان می تواند به توسعه فوتبال اردبیل کمک کند


مالک باشگاه فوتبال مشکین شهری انتقال تیم های فوتبال به استان اردبیل را فرصتی برای توسعه فوتبال استان و همچنین رشد و تعالی بازیکنان فوتبال برشمرد.

- ایسنا/اردبیل مالک باشگاه فوتبال مشکین شهری انتقال تیم های فوتبال به استان اردبیل را فرصتی برای توسعه فوتبال استان و همچنین رشد و تعالی بازیکنان فوتبال برشمرد.

مهدی محمدی 22 مهر در گفتگو با ایسنا با بیان اینکه انتقال تیم های فوتبال از دیگر استانها به استان اردبیل و بازی با نام اردبیل در لیگهای کشور می تواند به پیشرفت ورزش فوتبال استان کمک نماید و زمینه حضور بازیکنان بومی را در لیگ های کشوری دو و یک فراهم کند.

وی ادامه داد: ارتقاء فوتبال استان و بازیکنان باشگاههای فوتبال زمانی اتفاق می افتد که بازی ها با حساسیت و حضور تماشاگر برگزار شود و آوردن تیم های فوتبال به استان اردبیل می تواند این زمینه را فراهم نماید.

این مربی فوتبال مشکین شهری با اذعان بر اینکه ظرفیت فوتبالی استان اردبیل بالا می باشد، اظهار کرد: نبود زیرساختهای فوتبالی در استان و از جمله نبود زمین چمن برای تمرین و بازی و همچنین خوابگاه باعث آسیب دیدن باشگاههای کوچک فوتبال در استان می شود و امکان فعالیت باشگاهداری را سلب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال تیم های فوتبال به استان می تواند به توسعه فوتبال اردبیل کمک کند

انتقال تیم های فوتبال به استان می تواند به توسعه فوتبال اردبیل کمک کند