مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:402023-09-26اقتصادي

وجود رایزنان علمی نقطه قوت همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز است


وجود رایزن های علمی در همایش فرصت های سرمایه گذاری 2023 گام مهمی در جذب سرمایه گذار و معرفی توانمندی های علمی، اجتماعی و اقتصادی منطقه خواهد بود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز گفت: وجود رایزن های علمی در همایش فرصت های سرمایه گذاری 2023 گام مهمی در جذب سرمایه گذار و معرفی توانمندی های علمی، اجتماعی و اقتصادی منطقه خواهد بود.

یعقوب هوشیار در دیدار با رییس دانشگاه تبریز با تاکید بر اهمیت هرچه پربارتر برگزار شدن بخش علمی همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز 2023، اظهار کرد: مذاکرات قبلی با دانشگاه ها و اساتید را پیگیری و یادآوری کرده و با سفارش تهیه مقالاتی در زمینه سوژه های مورد نیاز و اولویت دار، با دانشگاه های جدید وارد مذاکره می شویم.

وی با بیان اینکه قطعا افراد علاقمندی در خارج از کشور در بحث سرمایه گذاری و بخش علمی وجود دارند، گفت: قبلا در این زمینه جدیت وجود نداشته ولی دانشگاه می تواند رایزن های علمی را با تماس ها و ارتباطات بیشتر جذب کند.

وی با تاکید بر ضرورت مذاکره با رایزن های علمی برای تقویت بخش علمی همایش و جذب متخصصان حوزه های مختلف به همایش، افزود: با سفرای کشورهای روسیه، چین، هند دیدارهایی داشتیم که برای حضور در تبریز و همکاری در بخش های علمی و سرمایه گذاری به شدت علاقمند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود رایزنان علمی نقطه قوت همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز است

وجود رایزنان علمی نقطه قوت همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری تبریز است